2014. november 18., kedd

Sziasztok!
Elnézést kérek az inaktivitásomért, de az utóbbi időben semmi szabadidőm nem volt. :(
Rengeteget tanultam, beadandókat írtam...
De nagy erőfeszítésemnek meglett a gyümölcse, mert elég jó értékelést kaptam negyedévkor, aminek nagyon örülök. :)
A jövőben igyekszem rendszerezni a posztok feltöltését. Ezt úgy értem, hogy hétfőn, szinte 100%, hogy nem fogok tudni bejegyzést közzétenni, kedden tudok írni, szerdán is, csütörtökön nem, és pénteken+hétvégén igen. Szóval jelenlegi terveim szerint, heti 4-5 poszt kijövetelére lehet számítani. Remélem sikerül tartanom a "beosztást". Minden erőmmel ezen leszek! ;)
Egyéb terveim a jövőre nézve: outfit posztok, DIY projektek, trendösszefoglalók... Őszintén szólva annyi ötletem van, csak valahogy nincs időm megvalósítani őket.
Igazából csak ennyi lett volna a mondandóm, remélem továbbra is vissza-visszalátogattok az oldalamra, és tetszeni fognak a posztjaim. :-)

Szép napot, puszi: Luca

 have a nice day 🌺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése