2014. szeptember 16., kedd

My first award



Sziasztok!
Nem hittem volna, hogy a második bejegyzésemnek is én kell, hogy legyek a témája.
Ne haragudjatok, ha már rám untatok, de képzeljétek: Fanni, a Sea Blue Eyes, a Geek klub és az Impossible Love Story szerzője megajándékozott életem első blogger díjával, a Liebsterrel.
Nagyon megörültem neki, így minden eddigi elképzelésemet félretoltam a mai posztot illetően, hogy meg tudjam osztani veletek e hírt.
Nagyon szépen köszönöm, Fanni ! :-)


Nos a szabályok a következőek:
  1.  Ki kell írni, hogy kitől kaptad a díjat!
  2. Írnod kell magadról 11 dolgot!
  3. Válaszolnod kell 11 kérdésre!
  4. Tovább kell küldened 11 embernek!
11 dolog rólam:
  1. Nagyon szeretek vásárolni.
  2. Naplót írok.
  3. Nagyon félek a békáktól.
  4. A kedvenc színem a piros.
  5. Nagyon édesszájú vagyok, gyakorlatilag bármilyen édességet meg tudok enni.
  6. Imádom a pöttyös dolgokat.
  7. A kedvenc virágom a levendula.
  8. A kedvenc filmjeim az Álom luxuskivitelben, a Nagy Gatsby, az Egy boltkóros naplója, és az Igazából szerelem.
  9.  Szeretek olvasni, és a kedvenc könyveim a Jane Eyre, a Carrie naplója és természetesen Lakatos Márk Te és Én című könyve.
  10. Gyűjtöm a Sixes tasakokat.
  11. A kedvenc énekesnőim Lana Del Rey és Paloma Faith.
11 kérdés:
  1. Miért blogolsz? Mert szeretném ha az írásaimmal nem csak magamat tudnám szórakoztatni, hanem másokat is, és mert ki szeretném próbálni magam ebben a "világban". 
  2. Ha bármit megtehetnél amit csak akarsz következmények nélkül mi lenne az? Beleugranék a Dunába, hogy megtudjam milyen érzés zuhanni. 
  3. Ha lenne egy időgéped hova mennél vele? A XX. századba, Franciaországba, mégpedig Coco Chanel üzletének megnyitójára. 
  4. Mit ettél utoljára? Gyrost. :-)
  5. Hány cm vagy? 164.
  6. Szeretsz rajzolni? Nagyon! :-D 
  7. Kedvenc könyved? Jane Eyre, Carrie naplója, Te és Én. 
  8. Szemed színe? Barna.
  9. Kedvenc sorozatod? Gossip girl, Született feleségek, és a Shopping királynők.
  10. Ha belebújhatnál valaki más bőrébe kié lenne az? Ha még élnének akkor vagy Coco Chanel, vagy Audrey Hepburn.
  11. Most épp boldog vagy? Igeeeeen!!! :-D 
Az én kérdéseim:
  1. Ki a példaképed?
  2. Ki a plátói szerelmed?
  3. Ki a kedvenc énekesnőd/énekesed?
  4. Milyen színű a hajad?
  5. Ha lenne egy unikornisod, hogy neveznéd el?
  6. Mi a kedvenc filmed?
  7. Melyik könyvet olvastad utoljára?
  8. Mi a kedvenc színed?
  9. N'Sync vagy Backstreet boys?
  10. Milyen típus vagy? (tél/tavasz/ősz/nyár)
  11. Melyik óvodába jártál?
Az én díjazottjaim:
        Panka
        Bogi
       You-You
        Barbi
      
     Szép estét! Puszi: Luca




1 megjegyzés: