2014. október 1., szerda

Élménybeszámoló: Style Republic by Lakatos Márk

Sziasztok!
A mai napot, körülbelül 2 hónapja vártam! Már említettem, hogy ma, azaz október 1-jén nyitott meg Lakatos Márk boltja, a Style Republic by Lakatos Márk!!!
Két barátosnémmal, Hajnival és Gabival vágtunk neki az új bolt felkutatásának az Aréna plázában. Nagy meglepetésemre viszonylag hamar megtaláltuk, pedig nem vagyunk túl pengék, igaz csajok? :-D
Amint megpillantottam, berohantam, és csak ámuldoztam, ámuldoztam, és ámuldoztam. Egyszerűen annyira szép! Pont ilyen stílusra számítottam: franciára. A falak pasztellrózsaszín-fehér csíkosak, a bútorok vintage stílusúak, francia zene szól, a ruhák mesések, és vannak cuki csecsebecsék, amiktől meg sem tudtam szólalni. Az egész bolt annyira csodás! Bármit is láttam meg, olyan kellkellkell!!! érzés fogott el, hogy nem találok szavakat.
Mivel alapjáraton egy second-hand boltról beszélünk, az árak alacsonyak, de a ruhák állapota, és  minősége kifogásolhatatlan. Említettem, hogy a címkéken rajta van, hogy milyen alkatú hölgyeknek ajánlott az egyes darabok viselése? Szerintem ez olyan ötletes, és vicces. :-)
Végül egy krémszínű csipkeruhát vásároltam, amit Márk homokóra alkatúaknak ajánl. Hogy ez rám igaz-e nem tudom, de mindenesetre a ruha nem áll rosszul, szóval szépen hazajött velem, mindössze 3800 (!!!)Ft-ért. Szinte hihetetlen, mennyire olcsó volt. Képzeljétek: minden próbafülkében más idézet van a falra festve, és én véletlen pont abba a fülkébe mentem be, amiben Coco Chanel idézet van! Hát nem szuper?
A shopping után betértünk a Starbucksba, ahol szépen, kényelmesen megkávéztunk. Sajnos nem írták rá a neveinket a pohárra. De mi voltunk olyan leleményesek, hogy dedikáltuk magunknak! :-)
Kávézás után viszont már sietnünk kellett, mert iskolai eseményen kellett megjelennünk, így az Aréna pláza többi boltjára már nem jutott időnk.
Összességében úgy gondolom megérte várni erre a napra, mert nagyon jó volt! Mostantól a Style Republic by Lakatos Márk a kedvenc boltom. ♥ 
Csináltam néhány képet, előre is elnézést a minőségért, és az igen csekély mennyiségért de csak telefon volt nálam. Azért remélem tetszeni fognak. :-)




A ruhámról majd a későbbiekben fogtok részletesebben hallani. ;-) 

Remélem tetszett Nektek beszámolóm Márk első boltjáról, és hamarosan ellátogattok oda. :-)

Szép estét, puszi: Luca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése