2014. szeptember 26., péntek

Bohemian autumn

Sziasztok!
Megérkezett az ősz!!
Reggel fúj a szél, csepereg az eső, köd van, délután süt a Nap, meleg van. Tipikus őszi időjárás...
Ha az időjárásnak nem, a szezon divatjának viszont örülhetünk! Hordhatunk kabátokat, zártabb cipőket, pulóvereket, harisnyát...
Személy szerint már nagyon vártam az új évszakot. Magam sem tudom miért, ugyanis nem rajongok a hideg, szeles időért, de valami miatt idén vártam. Fura.
Úgy gondoltam, nagy örömömet egy outfit poszttal mutatom ki, amelyben 3, az őszi időben helytálló szettet láthattok, mégpedig bohém stílusban. :-) Na de elég a locsogásomból, lássuk a lényeget!
Remélem tetszeni fog. :-)

1. Falling in love



Az első összeállítás bohém, de visszafogott. Megállja a helyét a hideg, és a viszonylag enyhe időjárásban is. Csipkerajongó vagyok, szóval a ruha szerelem volt első látásra, ahogy a kalap is, így az alappal gyorsan megvoltam, már csak ki kellett egészítenem, hogy megfeleljen a kritériumomnak, azaz, hogy viselhető legyen ősszel. :-)
E szettet ajánlom bárhova, mivel nincs olyan esemény, ahol ne lehetne viselni. Na jó, talán van, de én bárhol hordanám. :-D


2. Very bohemian

A következő szett tökéletes biciklizéshez. Ezt a képen szereplő kerékpárral is kihangsúlyoztam. :-D Ez is, hasonlóan az előzőhöz, bárhol viselhető, és bírja az őszi klímát. Először a ruhát választottam ki, majd a bundát. Ezután vacilláltam, hogy fekete, vagy barna kiegészítőket válasszak hozzá, de végül a barna mellett döntöttem. Majd jött a bicikli, aminek észrevettétek, hogy az ülése illik a cipőhöz? :-D


3. Simply perfect


Az utolsó összeállításom lett a legegyszerűbb, de talán a legfrappánsabb. A csipkeimádatom itt is látszik, valamint itt sem mellőztem a kalapot. Ha már bohém szetteket álmodtam meg, jöhet egy trapézfarmer, és a kiegészítők. A piros és a fekete kombinációjától lesz a szett feltűnő, és a kabát szabásától egyedi. Lehet, hogy nem gondolnátok, de ezt is bárhová felvenném. :-D

Szettkreálás közben ezt a számot hallgattam, és szerintem mindhárom összeállítás hangulatához remekül illik :-) :


Remélem tetszett a mai posztom. :-) Van kedvenc szetted e három közül?
Szép estét, puszi: Luca


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a szettek és imádom ezt a számot!:) Mondjuk a 2. outfit rizikós ,mert simulós ruhában úgy biciklizni ,hogy ne mutassunk sokat,kicsit nehéz ,de végül is nekem nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett! Igen, tényleg rizikós, de valamiért én nagyon szeretek szoknyában biciklizni. Mert olyan franciás. ;)
      Köszönöm szépen! :) <3

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés