2014. szeptember 14., vasárnap

Things about me

Sziasztok! :-)
Ha tudnátok, hogy mennyit gondolkodtam azon, hogy miről írjak az első "igazi" posztomban!
Mit ne mondjak, rengeteget!
Először egy őszi trendösszefoglaló posztra gondoltam, de aztán inkább arra, hogy valami személyes kellene kezdésnek, hogy kicsit megismerjetek.
Hosszas tépelődés után végül a 2. ötletemet tartottam nyerőnek, így az első poszt témája én leszek. :-D

 Szóval, Tóth Lucának hívnak. 14 éves vagyok, és idén kezdtem az első évemet Budapest egyik gimnáziumában. 3 testvérem van, egy 9 éves húgom, és egy ikerpár öcséim, akik 5 hónaposak,így én vagyok a legnagyobb! :-D
Most, hogy az alapokat tudjátok, jöhetnek a részletek, képekkel illusztrálva.
 Remélem tetszik majd Nektek!

 Amit talán az egyik legfontosabb részletnek tartok (érdekes szószerkezet) az a Chanel imádatom. Egyszerűen annyira megfogott ez az egész: a parfümök, a ruhák, és maga, Coco Chanel. Tavaly karácsonyra kaptam életem első Chanel parfümjét, a Mademoiselle-t. Már nem tudom mióta vágytam rá, de mikor kicsomagoltam, és megláttam, olyan földöntúli boldogság töltött el, hogy azt szavakkal nem tudom kifejezni! Karácsony után 1 héttel vásároltam meg ezt a Coco Chanel életéről szóló könyvet, ami nagyon inspirálóan hatott rám. A körömlakk és a szemhéjpúder nyári szerzemények, és oda meg vissza vagyok értük! Egyelőre ezekből áll a Chanel gyűjteményem, de mihamarabb szeretném bővíteni. ;-)

 Na igen. Lakatos Márk. Életem szerelme!
Egyszerűen nem tudom máshogy megfogalmazni, mit "érzek" iránta! Fantasztikus dolognak tartom amit  csinál: többek közt az átalakító műsorait, amivel önbizalmat ad, remek stylistnak tartom, és a könyvei is nagyon szórakoztatóak, és tényleg segítenek. Dióhéjban ezért Ő életem szerelme. :-D
Majdnem elfelejtettem! Október 1-jén nyit a boltja, a Style Republic az Aréna plázában. Én biztos ellátogatok arrafelé a délutáni órákban! Remélem Ti is! ;-)


 Francia dolgok. IMÁDOM!!!
Idén kezdtem el a második idegen nyelvemet, ami nem is lehetett más, mint a francia! Már egészen kiskoromban arról ábrándoztam, hogy ha 18 éves leszek, elköltözök Franciaországba, és olyan lakásom lesz aminek az erkélyéről látom az Eiffel-tornyot. Szép elképzelések.
Akkoriban nem tudom miért vonzott annyira Franciaország, de ez az álmom azóta is megmaradt. :-)
Azt viszont meg tudom indokolni, hogy MOST miért szeretem:
  1. Coco Chanel francia volta,
  2. az Eiffel-torony,
  3. és a  francia, avagy párizsi sikk miatt. 
 E három érv közül most nem térnék ki részletesen egyikre sem, viszont a harmadikra később egy poszt keretében szeretnék visszatérni. ;-)


 Coco Chanel mellett a másik nagy példaképem Audrey Hepburn. Kicsit vele is úgy vagyok, mint Lakatos Márkkal, mert egyszerűen mindent imádok amit csinált! Rendkívüli stílusérzékkel rendelkezett, tehetséges színésznő, és nagyszerű anya volt. És egyetértek azokkal, akik szerint Ő volt a legszebb nő a világon. Nagyon szeretnék rá hasonlítani, legalább egy kicsit. A kedvenc filmem amiben szerepel, az az Álom luxuskivitelben. Őszintén mondom, nagyon jó, és mindenképp nézzétek meg, ha még nem láttátok! :-)
Cuki tárgyak.
A képen látható nyakláncot tegnap vásároltam a Sixben. Eredetileg 3990 Ft lett volna, de hallottátok, hogy diákoknak a diákigazolvány felmutatásával 20% kedvezmény jár? Annyira örültem, hogy olcsóbban sikerült hozzájutnom ehhez a statement csodához, hogy csak na! :-D
A pénztárcát is nagyon szeretem, mert 1; rózsaszín, 2; pöttyös, és 3; vintage stílusú! :-D Hát nem cuki?

Magazinok.
 A kedvencem a Vogue, amiből sajnos még nem szereztem be az új számot, de már nem is valószínű, hogy befogom. A képen láthatjátok a Joy, a Cosmo és az InStyle szeptemberi számát.
E három lap közül a favoritom a Joy, amit minden hónapban megvásárolok, mert...csak! :-D


Füzetek.
 Aki ismer, tudja, hogy megőrülök a füzetekért! Füzetmániám van! :-D
E két gyönyörű példányt a Pirexben vettem még tavaly, de annyira szépek, hogy nem merek beléjük semmit se írni. Így egyelőre még mindig dekorációként funkcionálnak. Egyébként, ezek, és az előző képeken az Eiffel-tornyos füzi is a Les Cakes De Bertrand kollekció tagjai. :-)

Egyéb cuki dolgok. A bajszos szemüvegre még 2 éve tettem szert. Egy Halloween partira vettem, ahol (ha lehet ekkora arcom) elsöprő sikert arattam! :-D Csak vicceltem, nem elsöprő siker, csak...na jó, elsöprő siker! :-D
A kislányos radírt pedig néhány napja kaptam, egy ugyanilyen füzettel és tollal, és annyira cuki, hogy belehalok!!! :-D

Remélem tetszett nektek az első "igazi" posztom. :-) Kérlek Titeket, hogy a véleményeteket írjátok meg egy komment, vagy egy e-mail formájában! :-)

Puszi, szép estét! Luca 



8 megjegyzés:

  1. Kedves Luca!
    Nagyon örülök a blogodnak, mármint, hogy kezdtél egy újat. A régit is szerettem és figyelemmel kísértem, de ha őszinte akarok lenni ez sokkal jobb. Tetszik, hogy mindent képekkel demonstrálsz. Bejön a blog kinézete olyan letisztul, szép, nőies. A posztod is részletes. Csak így tovább! Biztos sok olvasód lesz!
    Pusszcsi Fany:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanni!
      Köszönöm!!! :) Örülök, hogy tetszik az új blogom :)
      Köszönöm a biztatást! ;)
      puszi Luca :)

      Törlés
  2. Kedves Luca !
    Nagyon tetszik a blogod és már várom a következő bejegyzésedet :D!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bogi!
      Örülök, hogy tetszik! Mára is tervezek posztot, remélem az is tetszeni fog! :)
      puszi Luca :)

      Törlés
  3. Szia Luca!!!
    Egy kis meglepi vár nálam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, Fanni, nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
  4. Haha, szintén Luca és szintén Chanel imádó :D Engem a parfümök mellett a rúzsok fognak meg leginkább, de lakkom is van nekem is :)

    VálaszTörlés
  5. Te is Chanel fan vagy? :D Igen, a rúzsaik is nagyon szépek, és most őszintén: van olyan Chanel termék ami nem nagyszerű? :D
    Egyénként nagyon tetszik a blogod. :)

    VálaszTörlés